Aktuális információk / Tájékoztatás elektronikus ügyintézésről
Tájékoztatás elektronikus ügyintézésről
Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy 2018. január 1. naptól ügyeiket elektronikus úton is intézhetik.
Az ügyindításhoz szükséges nyomtatványok űrlapjai elérhetők az elektronikus ügyintézési portálon (Önkormányzati Hivatali Portál), melynek elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu.
Az Önkormányzati Hivatali Portálon történő ügyintézéshez az ügyfelek részéről szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (ügyfélkapu).
Amennyiben nem találnak beadványuknak megfelelő űrlapot az Önkormányzati Hivatali Portálon, az e-Papír szolgáltatással tudják ügyeit elektronikusan intézni, melynek elérhetősége: https://epapir.gov.hu/
Az e-Papír szolgáltatás használatához az ügyfelek részéről szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (ügyfélkapu).
Az ügyintézés menetéről részletes tájékoztatás, illetve segítség a fenti hivatkozásokra kattintva érhető el.
Kenéz Község Önkormányzata
Csatolt fájl(ok):
- Elektronikus_ugyintezes_OHP_felhasznaloi_utmutato.pdf [1542,62KB]
- Gépjárműadó kitöltési útmutató 2018.pdf [772,68KB]
« Vissza az előző oldalra!