Aktuális információk / Tájékoztatás elektronikus ügyintézésről

Tájékoztatás elektronikus ügyintézésről



Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy 2018. január 1. naptól ügyeiket elektronikus úton is intézhetik.

 

Az ügyindításhoz szükséges nyomtatványok űrlapjai elérhetők az elektronikus ügyintézési portálon (Önkormányzati Hivatali Portál), melynek elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu.

Az Önkormányzati Hivatali Portálon történő ügyintézéshez az ügyfelek részéről szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (ügyfélkapu).

 

Amennyiben nem találnak beadványuknak megfelelő űrlapot az Önkormányzati Hivatali Portálon, az e-Papír szolgáltatással tudják ügyeit elektronikusan intézni, melynek elérhetősége: https://epapir.gov.hu/

Az e-Papír szolgáltatás használatához az ügyfelek részéről szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (ügyfélkapu).

Az ügyintézés menetéről részletes tájékoztatás, illetve segítség a fenti hivatkozásokra kattintva érhető el.

Kenéz Község Önkormányzata



Csatolt fájl(ok):



« Vissza az előző oldalra!

Kenéz Község Önkormányzata - Magyar